Claes VS Malou och halloweenminnen!

2 år sedan då radiomedia utbildningen slog upp sina dörrar och Malou & Claes träffades för första gången. Ja, det finns en hel del minnen där kan jag säga.
Satt nyss här och kollade igenom lite bilder från den passerande tiden då vi bland annat hade halloweenfest. Jag, Malou ville ju självklart vara porrig så hela kvällen sprang jag runt som en playboybunny. Clabbe däremot tyckte jag hade syndat då han kom iförd en prästoutfit. Mycket vackert.



Vad sägs om en ny fest detta året? FUCK YEA.

Kommentarer
Postat av: Dirty Little Secret

Den där festen skulle jag gärna vart med på :p

Postat av: Anonym

hahaha så söta :)

2008-09-16 @ 22:41:21
Postat av: bitte

snyggt

2008-09-17 @ 12:54:57
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0