Rätt val, Vi älskar dig redan!

Du har hamnat på kanske den sjukaste, konstigaste, men bästa sidan i denna delen Internet Sverige!

Vilka är vi då?

Claes: Linköpings Stolthet/Skam

Bitter/Glad jävel som känner precis som du!
Att allt e fel och att man förtjänar mer, trots att man är lat.
(är jag egentligen inte har Fan jobbat häcken av mig på universitetet i 4 år o radion i 4 Tack för ingenting farbor staten!)

Malou: underbart är kort!

Är en underbar dam från Ängelholm med högtflygande tankar och planer trots sin längd, men storleken har ju faktiskt ingen betydelse, ehh nästa fråga...

Hon är min (Jag Claes som skriver otippat va?)  andra mikrofon. Rolig och lite för sjuk för sitt eget bästa. Söt är hon oxå sa jag det?
Rapar som en karl och skämtar som en människa som precis har fått beskedet att Han/hon ska dö imorgon,
Det gammla utrycket "jag har inget att förlora" skattar hon åt och tycker det är gammaldags.

Du kan ju bara gissa dig till var detta ska sluta!!!!

Varför gör vi detta?

VI är här för att ge dig en liten paus från skiten som kallas livet
(ok det är bra ibland)

Men framförallt så är vi inte som alla andra även fast den här texten insinuerar på det (läs inte detta då händer allt som alla kedjemail idioter på facebook skriver till dig)

Jajaj Nu ska vi lägga upp en massa galet från vår radio här (vi fick inte säga crazy shit för då tar granskningsnämden oss, gaaaaaaaaahhh nu skrev jag det.... kan nån radera detta man får ju inte göra reklam?)

CLAES vs MALOU!

CLAES vs MALOU CLAES vs MALOU CLAES vs MALOU CLAES vs MALOU CLAES vs MALOU

/Vi hörs fortare än fort o då blir det örgasm.. tills dess C/M

image6
image20

Kommentarer
Postat av: Freddieboy

!!! HOLMES WAS HERE !!!

2008-03-14 @ 20:44:26
URL: http://blarf.nu/content/11307

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0