Förlåt!

Ja, det har varit en jävligt kass uppdatering här och det är bara spank-spank på oss. Förlåt!
Tyvärr har vi inte kunnat producera tillsammans för vi rest runt litta i Sverige, men snart är vi back on track.

Det ryktas om att Blondinkissie haft en jävligt bra vecka hittils iaf. Missa inte henne, she's coming soon.
Och sen får ni inte missa debutprogrammet av SEX KLOCKAN 6. Ett sexprogram som vågar ta upp det där du aldrig vågar fråga (men hey, jag vet att du tänker på det!).

Ni får litta pics iaf.
Och igen tack för alla sköna kommentarer. Till alla dåliga säger vi tack även där!

image33
ovanligt att malou posar när klibbiga clabbe workar asset av sig. ne, inte speciellt. ni ser ju själva hans "fina" ansiktsuttryck i bakgrunden.

image34
clabbe var nöjd när vi tog ett stop i båstad och satte oss vid piren. mer öl åt folket!

image35
samma dag blåste det som FAN. det gick verkligen skitbra att skriva ideér på papper ute i vädret. ehhhhh.

Kommentarer
Postat av: c

ni är bäst

2008-05-01 @ 19:38:11
Postat av: Maley

Ja, skärpning nu. Ni som skriver så bra inlägg & gör så roliga videos. Nu får ni komma med något jäklans roligt.

2008-05-01 @ 22:22:50
URL: http://misstrash.blogg.se
Postat av: David

Vart är ni mina kära små gullegryn!! :)

2008-05-02 @ 14:06:28
Postat av: Johan

Jag spankar gärna blondinkissi! :-) Eftersom hon varit så stygg och inte uppdaterat på så länge.
Saknar de roliga videobloggarna.

2008-05-02 @ 17:23:28
Postat av: Balle

schyssta brön.

2008-05-02 @ 21:53:43
Postat av: lisa

Vaaar ääär niii? ;)

2008-05-04 @ 12:41:24
Postat av: Ida

Updatera? :D

2008-05-05 @ 20:08:32
URL: http://www.justida.blogg.se
Postat av: Linda

Kom igen nu då! ;)

2008-05-05 @ 22:10:55
URL: http://llnda.bloggspace.se
Postat av: Nima

http://2.bp.blogspot.com/_DBLXNPEUdUM/SjtMAbdXeHI/AAAAAAAAAkc/xdMvah3gOUI/s320/sylvester.jpg



Hej, jag och Johanna ligger i en soffa hos Mika, alltså ja tyvärr är finnen här. Men iaf vi googla sylvester och på någon twist hamna vi här. Om jag och Johanna hade bott ihop hade jag använt hennes balsam i smyg. Clabbe jag skulle hellre bli döv än blind, just för jag är såld i hennes (johannas) ansikte. Aja blogga vidare. G's up Hoe's down.

2011-08-19 @ 20:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0