Ask us babe!



Well, rullar in lite frågor här från våra älskade läsare. En av dom var:

"Hej jag undrar också en sak ;D
Har ni nånsin spelát teater elr nåt?! Asså ni är ju verkligen sketa bra jag tycker att detta borde sändas på radion eller på tv xD Men iaf, hur kunde ni bli så bra? Jag gillar Blondinkissie bäst, vilken tycker ni själva bäst om, BERÄTTA ;D!"


Svar: Lite teater har man väl spelat, ja om man räknar konfirmationspjäsen och kursen på gymnasiet. Annars är vi ganska "självlärda" om man säger så. Dock är vi utbildade och jobbar inom radio, så där har ni det! Vem som är bäst av alla våra personligheter är väldigt svårt. Leif och stina är nog våra favisar. Checka in dom i högerspalten om ni inte hört dom än!

Vi svarar gärna på fler frågor så länge vi anser att frågan har god karma =), just ask!
NU ÄR DET HELG OCH JAG HOPPAS NI FÅR DET GÖTT. Som vi brukar säga "get drunk and crunk" :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild

2008-05-17 @ 15:16:00
Postat av: SirHolmes

Ja, ba hallå ba! Hej på Er!

2008-05-17 @ 17:53:02
URL: http://sirholmes.bloggspot.se/
Postat av: Sören

Nu förstår jag varför det inte kommer några roliga videor. Ni sitter ute i det fina vädret och dricker öl istället. :-)



Jobba lite istället, så vi andra får något roligt att titta på. :-)







2008-05-17 @ 18:29:58
Postat av: Lisa

Okej, jag ska fråga. Hur gamla är ni? Och hur träffades ni?

2008-05-17 @ 20:31:41
Postat av: matilda.

Haha ni är bäst! komigen, ni måste göra update på lisa och blondinkissie. Serri, u make my day;D

2008-05-17 @ 23:22:16
Postat av: Joppa

kära vänner det verkar som att ni inte är de enda som gör parodi på blondinbella, hittade denna blogg, dock inte kollat på det än men här är den: parodipblondinbella.html#comment" rel="nofollow">http://bellaboll.blogg.se/1211122536parodipblondinbella.html#comment

take care, vi ses i skåneland!

2008-05-19 @ 15:21:53
Postat av: kungen

ääääckligt skön tjej?! langa hennes nmr då ^^

2008-06-18 @ 16:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0