Mode bloggaren Sylvester goes diet!




Hej vänner!

Nu är skolan här för alla er som inte vill missa höst 2008!!!!

Jag sylvester kommer inte bara lära er att klä er i "trendiga " och "ovanliga" ting, utan kommer även att visa er hur man kommer i form!

Lektion nummer 1: Burger King!

Gick in där igår med tanken att bara lukta lite på den underbara doften och sen gå ut och kräkas.

Det gjorde jag, utan att ha ens ha ätit (det är det nya),
men sen såg jag denna delikatess (typ bara 5 kalorier) och kunde bara inte hålla mig <3

Fy vad jag skäms, nu blir det en mils strafflöpning för mig.

Uppdaterar imorgon om mer tips om hälsa!

/Sylvester!

P.S kan du oxå hitta Robinson Emma i fläckarna? hihi det kan jag!!! D.S

Kommentarer
Postat av: s h o p a h o l i c m a m m a n

undeehållande blogg må jag säga=)

2008-07-22 @ 08:31:07
URL: http://shopaholicmamman.se
Postat av: Anonym

hahaha mer tips!

2008-07-22 @ 14:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0